Ana içeriğe atla

Linkedin Kariyer Sayfası Nasıl Kullanılır?

Linkedin kariyer sayfası nedir? Kariyer sayfası hangi amaçla ve nasıl kullanılır?

Popüler iş ağı Linkedin’in şirketler için sunduğu, şirket sayfalarının uzantısı olarak Linkedin içerisinde yer alan bir diğer özellik de Linkedin Kariyer Sayfası özelliği olarak karşımıza çıkıyor. Şirketiniz ve iş fırsatlarınız için en yetenekli adayların etkilenmesine olanak tanıyan Linkedin Kariyer Sayfası nasıl oluşturulur? Neler yapılabilir bir göz atalım.

Öncelikle Linkedin’de Kariyer Sayfası oluştururken gümüş veya altın kariyer sayfası adı altında sayfanızı oluşturabilirsiniz. Özelliği ise sayfanızı gümüş veya altın bir kariyer sayfasına yükselttiğinizde şirketinizdeki kariyer fırsatlarını daha sağlıklı biçimde tanıtma imkanınız olacaktır. Gümüş veya altın kariyer sayfanız sayesinde tıklanabilir bir banner, özelleştirilebilir modüller,sayfanızın kimler tarafından görüntülendiğine dair analizler ,video ve işe alma yetkilisine doğrudan bağlantı gibi bir çok özelliğe sahip olursunuz. Altın Kariyer Sayfası ile sayfanızı görüntüleyen kişilere farklı içerikler göstermek için 5 adet sürümü özelleştirebilirsiniz. Burada unutmamanız gereken önemli noktalardan biri kariyer sayfanızın URL’sinin değiştirilemez olduğu ve şirket adınızın içerisinde yer alacağı şekilde otomatik olarak oluşturulduğudur.


Şirketnizin kariyer sayfasını düzenleme kısmına geldiyseniz eğer burada yine sayfa yönetimi bölümünde değindiğimiz üzere ana şirket sayfasında yönetici olmanız gerekmektedir. Eğer mevcut olarak yöneticiliğiniz varsa şirket kariyer sayfanızda kolaylıkla güncelleme gerçekleştirebilirsiniz. Bunu yapma için sağ üst kısımda yer alan Düzenleyin butonuna tıklamalı ve sıra ile belirtilen talimatları uygulamalısınız. Burada bazı önemli notları paylaşmamızda yarar var. Aşağıdaki görselde Linkedin Kariyer Sayfasında güncelleme yaparken işinize yarayacak ayrıntı niteleiğinde bir kaç not verilmiştir.


Yukarıda daha önce de bahsettiğim gibi altın kariyer sayfanızı 5 farklı sürüm için yapılandırabilir ve beş farklı hedef kitleye güncellemelerinizi gösterebilirsiniz. Sonrasında ise görüntüleyen kişilerin ünvanı, iş alanı, kıdemi dili, şirket büyüklüğü gibi alanlara göre bu alanları özelleştirebilirsiniz. Hedef kitle belirlemeyi düzenlemek için aşağıdaki adımlar size yardımcı olacaktır.


Yukarıda bahsedilen değişiklikleri yapmanızın ardından şirketinizin kariyer sayfasına döndüğünüzde sadece kişisel profilinize göre hedeflenmiş sayfayı görüyor olacaksınız. Belirttiğim gibi 5 farklı sürümde kullanabileceğiniz diğer hedef kitleler için belirlediğiniz sürümleri görebilmek için Düzenle >>> Yayınla‘yı tıklamanız gerekmektedir. Anlaşıldığı üzere şirketler için Linkedin kariyer sayfası oluşturmak ve kullanmak oldukça basit ve bir kaç adımda uygulanabilir nitelikte. Ayrıca bir Gümüş veya Altın Kariyer sayfasına sahipseniz Kariyer Sayfasındaki reklamların kullanımında Linkedin tarafından sunulan bazı ayrıcalıklara sahip olursunuz.


Yasemin Turgut Kızıldoğan
www.nedensosyalmedya.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lütfi Zâde - 95 yaş

Bugün dünyaca ünlü professör Lütfi Zâde  95 yaşını tamamladı. Lütfi Zâde 1921 yılında Bakü’de doğmuş ve 1944 yılından beri de ABD’de yaşamaktadır. 15 yaşına kadar çok fazla kitap okumuş, 15 yaşında artık başkalarının yazdıklarını okumanın yeterli olduğunu düşünerek kendisinin yeni bir şey ortaya koyması gerektiği kanaatine varmış.

Simon Sinek: Mükemmel liderler bir harekete nasıl ilham verirler

Simon Sinek'in altın çember ve sorusu "Niçin" ile başlayan basit fakat güçlü bir ilham verici liderlik modeli var. Onun verdiği örnekler 'Apple', 'Martin Luther King', ve 'Wright' Kardeşleri kapsamakta — ve karşıt olarak da zor günler geçiriyor gibi gözüken Tivo. (yakın geçmişte kazandığı mahkeme ile borsa değerlerini üçe katladı.)

Temel İktisadi Kavramlar

İlkel toplumlardan günümüze ekonomik yaşayış birtakım ilke ve kurallara göre düzenlenmiş; işbölümü, ticaret, bölüşüm gibi konular belli toplumsal kabullere göre yürütülmüştür. Ekonomik hayata ilişkin ne tür ilkelerin olması gerektiği konusunda özellikle Antik Yunan’dan itibaren birçok filozof görüş bildirmiştir. Ekonomik işleyişi dünya üzerinde ilk insanların yaşamaya başladığı döneme kadar dayandırmak mümkün olmakla birlikte modern anlamda İktisadın bir bilim dalı olarak kabul görmesi kabul görmesi Adam Smith’in 1776’da yayınlanan “Milletlerin Zenginliği” isimli eserine dayandırılmaktadır. Günümüzde, temel iktisat eğitiminde Klasik ve Neo-Klasik öğretiler temel alınmaktadır. İktisadi düşünce ve doktrinler ise ayrı bir konu olarak incelenmektedir. okumaya devam et.