
1. Tesla, 3 yıl içinde Çin’de üretime başlayacak, aynı zamanda İstanbul ofisi için yönetici arayışına başlamış.
2. Limango Türkiye, faaliyetlerine son verdi
Türkiye’ye 2009 yılında giriş yapan özel alışveriş sitesi Limango, ülkemizdeki faaliyetlerine son verme kararı aldı. Özel alışveriş sitelerinin popüler olduğu yıllarda Markafoni’den sonra pazardaki ikinci güçlü site konumundaki Limango, Trendyol’dan sonra geride kalmış ancak pozisyonunu korumayı başarmıştı.
3. Türkiye'de de reklam gelirlerinde dijital medyanın yükselişi sürüyor.
TV sektörü toplam pazardan yüzde 51,4 pay alarak geçen yıl da en çok gelir elde eden mecra oldu. Sadece ABD’de binden fazla yerel ve bölgesel gazete kağıt baskıyı terk ederek dijital medyaya yöneldi. 2014 yılında Türkiye reklam sektöründe en büyük büyüme ise dijital alanda yaşandı.
TV %51.40
Dijital %19.90
Basın %18.80
Açıkhava % 6.50
Radyolar %2.40
Sinemalar % 1.0
4. ABD'li teknoloji şirketi Apple'a ilk kez 1 trilyon dolar değer biçildi
Çin'de güçlenen pozisyonu ve 5 yılın ardından yeni çıkaracağı ilk ürün olan Apple Watch'ın piyasaya sunulmasının şirketin değerini arttırdığını söyleyen Cantor Fitzgerald, Apple'ın 1 trilyon doların üstünde değeri olduğunu söyleyen ilk aracı firma oldu.
Yorumlar
Yorum Gönder